Friday, January 18, 2013

Serba salah .

Hi all , Hmm aku rasa serba salah la pulak kat mamat tu, aku patut diamkan diri je . tak perlu nak bersuara bagai . see sekarang dia dah macam nak membenci aku . aku tanak la die benci aku sebab hal tu . tak masuk akal laa . dah kite taknak kat dia na wat camne lagi tahle nak pakse . aku ni pulak terlalu jujur . A-Z aku luahkan kat dia . Hmm mungkin ade wat dia sakit hati or terguris hati kot . lantak laa yg penting aku tak pernah wat salah ngan dia .

               mesty lepasni kalau die online ke ape die tahkan pernah tegur aku dah , mmg tu yang aku nak tapi rasa serba salah pulak kan wat die gitu . aku rasa tindakan aku betul drpd die terus muncul dalam hidup aku . semalaman aku tahle tydo mikir tu semua. tapi alhamdulillah aku dah ade petunjuk. hati aku dan cinta aku hanya untuk bf aku sorang je . hati dan perasaan bukan bahan mainan dah cinta aku hanya untuk sorang saje tak boleh na di share dengan sesapa pon . limited !!


                              Haha ! hanya dia seorang je yang aku sayang :) hehew ..
semalam aku cerita kat die pasal mamat tu , pastu die ckp alololo tahpe jgn takut , syg ade . walau ape pon yang terjadi die sentiasa bersama aku . tahkan pernah tinggalkan aku sebab die sygkan aku . dia pon rasa syg nak lepaskan aku cenggitu je . hahaa . oke lega kejap dengar . tp pape pun still takut .. die cakap kat aku jangan ngengade nak beralih perasaan pulak la . haha ! tahu pun cemburu ingat aku sorg je . hehe . cemburu tanda sayang :)


          kekadang lelaki ni die tak tunjuk sgt cemburu die tapi sampai satu saat die akan tunjuk . kalau perempuan ni hmmm hari-II lah . erghhh ! tapi aku tahde la cenggitu . yeke ? haha . whatever ..
ape yang die cakap semalam buat aku rasa happy ! Lalala xD . hmm happy sokmo . kalau sedehhh patah sejuta terus hati ni -,- APTB~

         

               selagi aku bersama die selagi tulah aku happy ^^ ~ lebih kurengg laaa ..
hehe .. Hmmm ! rase nye tu je kot na share . untuk semalam punya crte laaa .. kalau ade lagi insyaAllah aku share lagi . Lalala xD ! pape pun sampai sini kay . oke . bybyee .. selamanyaaaaaaaaa ;) My sayang <3

No comments:

Post a Comment