Wednesday, January 16, 2013

HAPPY ^^

Hey ! hey ! hehe . assalamualaikum guys . Hmmm happy sesangat harini . hmmm bole laa . pagi tadi teman mama pergi sekolah amek duit bantuan adik . whoahhhh pagi tu bangun tengok ade text dpd die . whoahhh ! happy biar pun simple . tapi call die ta angkat menyirap kejap . then pergi sekolah . maybe allah nak pertemukan kita orang kot . haha . sambil menunggu mama amek duit aku gi la jejalan kejap lepatu ternampak dia kat garaj motor . duduk sorang-2 . Haha . dalam hati mcm kenal dr belakang . last-II mmg dia . huhu !! ape lagi gi la kat die tadi . then borak-2 . Hahaa . finally lepas jugak rindu aku ni . ta sia-2 semalam aku ov sampai seksa diri ni . Hmm iarpun kejap je jumpa tapi bermakna sesangat ! first time jalan dgn dia dlm kawasan sekolah . haha . ecehhhh pemezzz die kat sekolah .. Hmmm !! semua org tgk . malu ta terkata . ade org ckp aku dating dlm sekolah ? Apakah ?? Hahaha . whatever yang penting no pikir negatif lagi . Hmmm harini die tak giat mara pon sbb demam :'( alololo kesian my sayang ta sihat . patutlah aku demam jugak . Hahaha !!  Hmmm kesian k kesian . Cepat sembuh kay . Alalalala .. pape pun happy kot . whoahhh .. hmmmm ....
rasanya tu je kot . i ade story lagi  aku kongsi kay .. tata ! :*

No comments:

Post a Comment