Wednesday, January 16, 2013

mental Bohhh !

Hi ! assalamualaikum . Hmmmm ! mental bohh harini . Hmmm . aku sanggup tunggu kau sampai pukul berapa pon ! Yang penting kau muncul . Ye mmg kau tatahu pon hal ni . sebab aku ta pernah beritahu dan tak pernah luahkan kat kau . aku pendam je selagi aku mampu . tapi ternyata tak pon . lagi sakit adelah . menyeksa . aku malu nak beritahu kau . malu k malu . erghhhh ! aku nak kau tahu sendiri tanpa aku cakap . boleh ke ? bhahaha . whatever -,-

Kalau kau tahu yang setiap hari aku tunggu kau apa kau buat ? kau tahu tak everyday aku tunggu kau online . tunggu text dpd kau , tunggu call dpd kau . khabar berita dpd kaueven aku tau kau sihat-II je . aku tunggu sebab aku rndu kau .. apa kau jugak rasa mnde yang sama ? hmmm .. setiap hari aku cuba untuk contact kau tapi aku takut . aku tanak kau fikir aku ni sungguh ngat . beria-II . tanak ah kau cop aku cenggitu . tapi kalau kau lagi suka . hari-II aku wat  . Haha . perasaan pompuan ni lain sikit . Hmm . selagi aku boleh dia . aku diam :) aku tatahu nak kongsi kat mne luahan hati ni . nak cakap kat kau . 100% malu wehh . hehe .

Hope oneday aku dapat cakap la hal ni kat kau . haha . tapi tatahu bila . Hmmm aku kekadang sampai tak cukup tidur sebab berharap yang kau online . haha . mungkin kau pikir kerja bodoh kan . tapi tulahh bila orang dah mabuk cinta . semua jadi mental ! Bhahaha . Hmm . adakah kau pun merasakan hal yang sama ? think that ;) whatever ! Bla bla bla bla ~ Miss u dear :*

Hoo ! dahdah laa na baca nye . sampai sini jelah . ade new story aku cerita lagi . kebanyakkan semua pasal dia . hmmm .. He always in my mind . setia hujung nyawa . cewahhh . who cares . Kbyebye . salam ^^

No comments:

Post a Comment