Thursday, January 17, 2013

Ragu

Hi geng ! eh nape budak tu cakap kat aku dia suka aku haa ? pelik laa padahal die da tahu aku ni dah ade bf. why why ? erghhh .. tadi bole pulak terserempak dgn die , hmmm berbual kejap je . then nak balik tu die senyum kat aku . ohh sumpah melting k . tapi tolong laaa jgn wat camtu . aku tak pernah bagi harapan pon kat kau . jgn wat aku terhegeh kat kau laa . aku dah bf skrg dan aku sygkan die sorg je . biarlah bf aku tasehandsome kau tapi die bermakna sgt bagi aku . adesss !!! kekadang aku pikir jugak asal kau ta habis-II hadir dlm hidup aku ?? tlg laaa aku tanak nampak kau .. now aku dah happy dgn lie aku . aku tak pernah pon suka kat kau k .aku just kenalkan kau dgn member aku je tp why aku ? Hmmm !! setiap kali kau muncul mesti aku rse takut then aku akan terus berhubung dgn bf aku . aku tanak perasaan ni beralih kat kau pulak . tak kira ape pun terjadi aku tetap dgn bf aku . mungkin aku ni beria-II tapi tu je aku na pertahankan cinta aku . fullstop ! Hmm setakat kawan aku boleh la ngan kau tp kau bole ke ?? Hmm pape pon aku tetap dgn bf aku . keputusan muktamad !! BANYAK CINTA YANG DATANG MENDEKAT KU MENOLAK ITU SEMUA KERNA KUCINTA KAU , KAU SEORANGGGG JE ! haha . listen k .

2 comments: