Thursday, January 17, 2013

Keruan

Hmmm .. hi geng ! today farra na share satu problem..tatahu kenapa . ade mamat tetibe je datang dalam hidup aku semulaa .. aku tak perlukan die lagi sebab aku dah ade ahyen ! aku tak perlukan kau lagi . Hmmm dari mula lagi mmg aku tahde perasaan pon kat dia . aku ejaz kan die untuk member aku . tapi why kau ade hati kat aku ?? erghhhh ! sumpah keliru . tapi holahhhh aku tahkan terpedaya ngan kau ! ape ni tolong lah jgn wat camni !! kau akan tnggu aku smpai single ? hmm jangan mimpi laaa .. tahkan terjadi !! aku tahkan sia-II kat bf aku . die org pertama yang aku cinta .
herhhh !! kau saje jekan dtg na hancurkan relay aku ! tak mungkin berlaku !! hahaha ... Hmmmm ~ sampai sini jelah . mamat tu dah buat aku hilang mood ! chawww :'3 uwaaaaaaa na nangis .

No comments:

Post a Comment