Wednesday, January 23, 2013

Kebosanan melanda

Hmmm ! Huhh . Hehe . Hi oulls . Malam ni bosan gila tatahu nak buat apa . seriously memang bosan tahap gaban . erghhh ! benci macam ni . Erghh, dah 3hari tak contact dengan dia . Ouchhh . memang rindu . Rindu setengah mati rasa , Hmm, dah laa rindu lepastu demam pulak . mmg dugaan sungguh laa . selama 3hari tu jugak laa aku tak keluar rumah. demam . satu badan panas kaki sejuk macam ape ntah . tidur pun pakai baju sejuk then pakai stokin . Urhhh . teruk k teruk .


Nak makan pun tahde selere , nak makan mende berkuah je macam sup . Erghh memilih sungguh . hehe . Hmm kalau lah dia tahu aku sakit macam ni mesti bising punya . Haha . ecehh bisinglah sangat . ntah ntah ta cara pon kan . Hehe. Sampai bila tahu demam ni nak baik . Harini pun still demam lagi :( Huhh ! mama suruh makan ubat tapi aku tak nak . aku mmg anti gila kot dengan yang namanya UBAT ni :'3


Kalau si dia tu suruh makan ubat pun belum tentu nak makan lagi , haha . Hmmm susah suruh anak raja ni makan -,-" puas suruh !! baik nak tapi ubat taknak makan . Kalau aku degil dia selalu cakap camni "kalau sygkan sayang please makan ubat tu ok" Aummm . haha . Hmm yelahh kita makan jelah . Hmmm .. setiap kali sakit mesti ayat tu keluar dari mulut dia . Haha . SAYANG awak :)


Hmm .. Hope sangat malam ni dia ada online . rindu setengah mati dah ni , nak text masing masing tahde kredit . hadess . ingat nak call jugak rindu dengar suara dia , tapi setiap kali aku call mesty tak berangkat . Hmm mikir pelik dohh ni -,-! BENCI . Ouchhhh !! Haha . If na lepaskan rindu just chat jelah dengan dia tu pon jarang dia online , Adess.. kita ni online pon sebab dia . sanggup tunggu . kalau tak dihargai jugak tatahu laa tu ...lepastu jumpa tu pon sebulan sekali or 3minggu sekali je . haishhh !!


Hmmm 18.02.2013 ni birthday dia . Jyeahhh !! Ingat nak kasi suprise kat dia, tapi tatahu nak bagi apa ?? hmmm .. masalah betul . tatahu lah yang lelaki ni suka apa ? Huhhh .. Kalau pompuan senang je bagi coklat pun dah sangat bermakna bagi dia . tapi laki tahkan na bagi coklat melampau sangat tu , haha . Hmmm i think i should give him a watch la . Hmmm biarpun tak mahal sampai beratus ratus tapi aku bagi tu dengan seikhlas hati aku , nasib la dia suka or ta suka . yang penting aku bagi hadiah kat dia :)


Actually ingat nak kasi cupcake je . kan sekarang ni ramai org bagi cupcake yang dihiasi dengan pelbagai aneka . cantik cantik belaka . tapi Hmm aku tahu taste die tu camne . walaupun dia tak mintak tapi mcm tak sedap je ta bagi pape setakat wish je . erghh.. tak sedap lah .. itu hari dia bagi je present kat aku . aku pulak tahde .ingat na bagi kek then tulis "HAPPY BIRTHDAY SAYANG" then letak cincin kat tengah tengah tu . Aummm sweet tapi alamak tatahu size berapa dia salu pakai cincin tu >.<

Buntu buntu !! Haha pape pun tengok lah nanti apa yang aku beli then bagi kat dia . Aku harap aku boleh bahagiakan dia . Hmm semua orang tak sempurna termasuk lah aku jugak . Hmmm..Just tunggu je hari tersebbut muncul . oke lahh panjang sangat ni cerita aku . haha . sajesaje . bosan lagi pun .. tunggu dia online . ade ke tahde tahu . K lahh oke guys thanks baca yang ta seberapa dan mengarut ni . hehe . Assalamualaikum dan salam maulidur rasul :)







No comments:

Post a Comment