Thursday, January 17, 2013

Sayang !!

Hmmm ! ehem-ehem ! hee . budak ni milik kita tau . dia hak saya . nobody can take him from me . Awwww ! haha . gedik ke ? ta kisah la na cakap ape, die tu nampak je mcm garang . tapi perhhh jiwang gila , romantik lagi . haha tatahu pulak kite kan . kalau dan die buat nakal , nakal sungguh . sweet ? memang pun . pun boleh la . haha . sejak kenal dengan dia setiap hari aku jadi stalker terhebat dia . tak pernah miss . everyday stalk fb die :) hehe . aku stalk senyap-II tak pernah kasi tahu dia . shuhhh ! rahsia . kahkahkah . aku tanak die tahu pasal blog aku ni dan tanak die baca . malu kot >.< tapi hope oneday dia baca lah supaya dia tahu sejauh mane sayang aku kat dia :') bia dia tahu sikit . Haha aku ni kalau da syg kan org mmg gini lah jd . chopp beruntung sape yg dpt aku tu . haha . ecehhh perasan >.<!


Dia tu sekali keluar ayat perhhh jiwang siot . haha . aku dengar leburr teruss . haiyaa !! setiap kata kata dia mesty aku pegangg and ingat sampai bila bila . kalau die janji die kena tunaikan . Hmm ehh baik nye die . tp aku ni tahde la sebaik die . i'm not perfect :( but i;m try to make him happy . selagi aku hidup selagi aku bernafas selagi tulah aku akan jaga dia macam mane aku jaga diri aku and family . betul la org cakap sebelum na syg org tu kena syg diri sendiri dulu .


Jangan lah bertindak terburu buru. ohh btw dia tu dah 20 tahun tapi perangai alololo comeyyy mcm budak . haha . pandai buat lawak . serius ? Hmm jgn memain tapi dgn aku tak pernah serius . ketawa saje . asal meet je suka alasan kelakar ! Hishhh . sabar jelaa . biase lettew kan nak bergurau . ayoyo ! tak pernah lagi aku jumpa lelaki mcm die . chopp rasa bertuah kot dapat . iarpun dpt tentangan dpd org ramai tp aku tahu die boleh bahagiakan aku .

Even parents aku pon oke je ngan die . die tanak kongkong . die terima je sape jd menantu die . Ouchhh menantu slumberr . perasan dah aku ni . haha . biarlah na berangan kejap . dia selalu tenangkan aku kalau ade mslh . kalau ade problem sikit mesty die tlg selesaikan . eh eh ! die tu kuat cembuu jugak . haha . ingat aku sorg je ! tahu pon :)

so , pepandai laa jaga hati kita kan :) jangan sampai retak . awak jg hati saya , saya jge hati awak . deal ? berehhh ohh ! sharing is caring . perghhhh -,-
ini macam baru sweet sweet maa ! kekal sungguh . hahar . Hmm ! kalau aku tak sempurna dimata kau maakan aku kay . tiada insan yang begitu sempurna di dalam dunia ni :")


kekadang kita tahle nak bagi ape yg diorg mintak . yelahhh kalau mintak itu ini , mmg taklah kan . kita tak kaya boleh bagi awak mcm-II . andai kata dia tanya aku apa yg aku nak dr dia satu je aku mintak !! setia dengan aku je . tu je >.<ta mintak lebih pon . pompuan senang je . haha

Hmmm ! rasa nye sampai sini jelaahh . saje saje je crite pasal budak ni . tengah bosan ^_^
Haha . pape pun sayang die ketat-ketat ! Biar die tahu rasa seketat mane syg aku kat dia . hahah . before tu ni kata kata penutup bicara :: UMPAMA LAUTAN YANG TIADA TERBATAS
UMPAMA GUNUNG YANG TINGGI DI AWAN, BEGITULAH CINTAKU KEPADAMU , TAKKAN ADE PENGHUJUNGNYA :: haha . tu jelah . oke bybye . sekian ^^

No comments:

Post a Comment