Wednesday, January 16, 2013

sakit hati

Harini 16/1/13 bersamaan hari rabu ! erghhhhh sakit hati rasa . dah la stress dgn macam-macam hal . lepastu tambah satu hal lagi . erghhhhh ! pening kepala rasa nak menjerit satu rumah bia orang dengar . tapi yelah sabar jelakan . dah runsing pikir pasal dia . aku tanak dia jauhkan diri daripada aku . erghh semalaman aku tunggu dia online tapi tahde pon . tapi aku tetap tunggu . akhirnya aku akur dia tahde online . then aku masuk tidur sebab dah mengantuk gila . dalam masa yang sama hati aku berdegup kencang gile . rasa macam ade something je .. pagi tadi aku online aku tengok dia ade online dalam pukul 3,4 pagi camtu .. oh my god . sumpah rasa kecewa je . Hmm . aku punya lah lama tunggu dia dr petang sampai pagi pukul 2lebih dia tahde. aku ingat kan dia dah tidur sebab esok na gi giat ! Hmmm . sabar jelah . nak nangis pon ada . dah la before tido tu aku stalk habis-II fb die then gambar dia pon aku tengok . sumpah geram rasa !!

Tapi it's oke sebab sayang punya pasal aku buang sikap negatif aku tu . always think positif . gini la kalau da terlalu sygkan someone tu kita sanggup buat apa saje ! Sebab aku terlalu caring la aku jadi camni . aku nak yang terbaik buat dia . Hahah ! memang tak masuk akal . tp tulah realiti nya . alahhh tu hak dia . sedangkan aku online pon tak btahu dia wajar la die pon wat camtu . Hmmm actually hari-II aku rindukan dia . tahpe if dia rindukan aku or ape pandai la dia cari aku . aku lau rindukan dia aku berusaha untuk hapuskan rasa rindu tu untuk contact dia . tu jenis aku . Hmmm !! Aku tahkan kongkong dia . tapi yang paling penting aku nak dia tahu ape yang aku rasakan selama ni . Awwww :') haha ! APtb ~



tu yang buat aku rasa kecewa sikit untuk harini sebab memikirkannya . tapi aku tak pernah kecewa dengan dia . sebab dia sentiasa benar dalam hati aku . cewahhh . yang buat aku sakit hati nya boleh pulak adik aku tydo dlm bilik aku hrini then die terkencinggggg !! OMG ! habis basah semua . tension tengok . selimut . bantal golek bear ??? ohhh semua basah kena air kencing dia . Hmmmmm .... sebabkan tension kot jadi baran camni ! Alah budak kecik je kot jgn amek emosi . chilll farra chill :') Hahaha . tu je nak kongsi -.-
Ok lah sampai sini je . bybye . assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment