Tuesday, January 15, 2013

Menggedik sebentar !!

Ya Allah ! Dia terlalu baik buat aku dan sanggup terima aku walau apa pun terjadi . Ketika detik itu dia ucapkan menitis air mata aku tatkala aku mendegarnya . Tapi aku tak yakin yang aku boleh bahagiakn dia macam mana perempuan lain yang bahagiakan pasangan nya . Aku tak nak melukakan hati dia walaupun sekecil-kecil zarah . Aku sayang dia sepenuh hati aku . Aku tak boleh hidup tanpa dia . Dia pelengkap hidup aku . Aku harap dia adalah yang terakhir dalam hidup aku . Aku janji selama aku masih dengannya aku tak akan pandang mana-mana lelaki lain seperti mana dia janjikan kepada aku . Aku harap dia tak akan pernah menyesal kenal dengan aku dan sentiasa rasa bahagia . Selagi aku mampu , aku akan ceriakan hari-hari nya dan mengembirakan hati dia . Bukan senang nak jaga perhubungan antara satu sama lain ni . Pelbagai rintagan kita harus lalui . Dan aku yakin semua dugaan tu adalah untuk menguatkan lagi perhubungan di antara kita . Dalam hati aku sekarang ni hanya ada engkau sorang je dan tak akan hilang sampai bila-bila sehingga maut yang pisahkan kita . Aku harap biarlah perhubungan kita ni kekal sampai hujung nyawa . Setia aku padamu sampai hujung nyawa . I Love You So Much dear . Only you in My Heart now . Never person can take your places in my heart . Only You . Trust me . Double Love you :*

No comments:

Post a Comment