Tuesday, January 15, 2013

Luahan Hati :')


Hmm . Assalamualaikum kepada semua pembaca . Harini bosan sangat tatahu na buat apa . so ape lagi tulis cerita baru la daripada duduk merapu yang entah pape kan . Hmm. topik kali ni imbas kembali macam mane aku kenal dengan dia buat pertama kali . First time aku kenal dengan dia dalam fb. Pada satu hari tu dia ade update satu status then time aku pon like, ta sangka dengan like je satu status bermula perkenalan kitaorang time tu . Aku pun time tu tengah single langsung tahde niat na couple lagi yelah tak sampai berapa hari kot putus dah nak bercinta semula. Tapi tatahu kenapa aku boleh tersangkut dengan dia . Tapi sampai hari ni , saat ni aku tak pernah menyesal kenal dengan dia. Aku rasa bertuah sangat sebab dapat dia . Nasib keputusan aku dulu untuk terima dia sebagai bf die betul . Memang susah nak cari lelaki macam dia . Sebenarnya hati dia baik sangat . even muka dia nampak macam budak liar actually hati dia baik sangat . Most important die seorang yang sweet sesangat dan paling romantik . Ternyata jiwang jugak orang nya cuma dia tak tunjuk je. Aku rasa beruntung sangat dapat dia dan sangat bahagia sebab dia dah berada dalam hati aku sekarang ni. Ye aku akui mungkin dia tak sebaik tak seelok lelaki lain kat lua sana yang korang rasa perfect . Memang dulu dia liar. suka bersosial . Tapi setiap orang boleh berubah nak tak nak je. Tapi alhamdulillah sekarang ni dia dah banyak berubah sejak kenal dengan aku. Dia dah tak mcm dulu lagi . Aku rasa hidup dia sekarang banyak peningkatan . Dia janji dengan aku yang dia akan berubah demi aku . Dia janji dia tahkan pernah tinggalkan aku walau apa pun yang terjadi . Dalam hati dia cuma ade aku sorang je tahkan ade perempuan lain yang dpt gantikan tempat aku dalam hati dia . Dan dia jugak cakap dia tahkan pandang perempuan lain selain aku . Sumpah terharu rasa , nak menangis pon ade . First time aku jumpa laki yang betul-II memahami perasaan aku . Aku berjanji aku tak akan tinggal kan dia . aku akan sentiasa menyanyagi dia sepenuh hati aku .Bagi aku dia adalah yang terbaik yang pernah hadir dalam hidup aku . Kalau ada jodoh antara kami . InsyaAllah pelamin anganku akan muncul suatu saat nanti . Apa pun aku tak akan pernah menyesal kenal dengan dia . Sumpah aku cakap ! Dalam percintaan ni yang penting adalah saling mempercayai . kejujuran , kasih sayang , bertolak ansur tu penting untuk kekal kan hubungan ni . Dan yang paling penting jaga adab sewaktu bercouple ni . Jadi lah corak dan warna yang sentiasa mewarnakan kehidupan dia dan mencorrakan hari-II dia . InsyaAllah kekal berpanjangan . Ape pon hope my relationship never break . aku yakin Allah sentiasa ada untuk pertahankan mahligai cinta kami .Sampai sini jela kisah aku dengan dia . Setakat ni dia yang paling lama dalam hidup aku . I love you so much and never let you go :* Yang ikhlas Farra :)

No comments:

Post a Comment