Sunday, January 20, 2013

Rindu :*

Hmm ! hehe .hi guys , senyum sikit . cenggini :) haha ! hmm ! rindu  dia la harini . kalau aku rindu aku selalu luahkan kat blog ni . kalau dulu kat diari . diari diari jugak . kalau kat diari tu semua kita kongsi kan . kalau kat blog ni yang bertapis laa ! yelah kan sebab umum . org bole baca ! setakat sajesaje nak baca bole la come to my blog ni :)



                      Hmmm !eh now die online . haha .. terhapus kut rndu . ta tegur lagi ni :( haha . salu die tegur . haha ! Hmm ni wat aku takut plus seram na tegur . ahahahks .. Hmm . chopp kite tegur pon no respon . Ayoyo ! ni yang tak best nye . aku lagi suka dia tegur lu dpd aku . haha . baru nampak best ken ken :)


           Hishhh ! see no respon again :'( chop chop . nak nangis laaa :'( apa masalah nyer .. erghhh !
oke alasan oh alasan . apa lagi alasan kamu ? Hahaah ! jangan la touching sangat :'3 maybe line die mcm haremm kut ..eh eh ! kan betul . tadi die online . now dah offline .. Hmm udah biaseee kenaaa -,-
sabor jelaa . biase laaa tu .


          Itu perkara biasa kan :) nanti nanti oke lettew line internet dia . guna fon memang  kejap oke kejap tak .. 2hari ta contact dgn dia  sumpah rindu kot . Haha . tapi paling lama ta contact ngan die tahun lepas . dalam bbulan puasa jugak laa . die ta contact . aku pon ta contact gak laa . dlm hati die ni da lupakan aku ke ? Hmm lantak laa . raya pertama tu baru die muncul datang raya kat umah . haha ! terus dpd tu terusss contact . saat tu paling lama kut . dalam 3,4minggu . Hmm gilee mmg taklah aku tahan kan :/



               Bayangkan rasa single kejap time tu . erghhh !! tapi now tak rasa dah itu semua . hahah . pahit getir percintaan . whoahhh !! mengayat je lebih . pape pon betul lah ..Hmm . masuk ni dah 7bulan lebih aku ngan dia . Hmm nak cecah ke bertahun tahun mcm mcm ragam kena lalui . kena banyak sabar la katekan :)


           semua member aku cakap aku dgn die tu sweet gile ?? ehh sungguh tak percaya . sumpah cakap kitaorg ni takde laa mesra sangat sampai melebih lebih . sumpah tahde . just setakat berborak cenggitu jela . wahwah pandai memer wat cerita kan . Hmm !! dok kesah laaa . sweet ? lagi bagus . tahde la sour sangat kan :) Hmm tp jangan melebihh org kabo kan :D


                           Simple pun dah cukup bagi aku . dah memadai ! Hmmm ..eh eh ! ni nak cakap pasal rindu ke pasal apa ni ? haha tetie keluar habes ! Alang alang menyeluk perkasam biar sampai ke pangkal lengan :*
Cewahh siap dgn peribahasa lagi kan . Bm k Bm :)

                         Hmmmm !! oke now tengah menunggu dia lah ni . tu pon kalau die ada online semula . ouchhhh . sakit nyerrr hati .. tunggu org tersayang ni mcm tunggu bulan jatuh keriba pon hadeee .
Tapi tulahhh . baru kita kenal erti menghargai dan erti sabar :) kalau tak na cepat je ..
pape pun sampai sini jela dulu . Hmmm !! seru gok kang nama dia . haha ! tak baik . just seru dia dalam doa jela :) InsyaAllah Allah dengar :) oke la chaww dulu . papai all :) assalamualaikum .


Sincerly: farrabella :)

No comments:

Post a Comment