Wednesday, January 16, 2013

Malam yang sepi

Hui hui !! hehe . assalamualaikum . Hmm today i'm feel not bad . tatahu nape , but rasa ta senang duduk . gelisah je sepanjang hari . Now pukul 10.05 malam . Hmmm lambat nye nak tunggu pukul 3,4 pagi nanti . Aku berharap sangat dia ada online time tu . Ada hal nak cakap dengan dia . aku rasa kena luahkan jugak . Hmmm . setiap detik fikir pasal dia mesty jantung ni berdebar-debar . Hmmm .. Apa lah yang die tengah buat sekarang ni . dia ingat aku ke ta ?? hmmm . aku sentiasa ingat dia . tak kira kat mane aku ade mesty aku ingat . die ta pernah lenyap dalam kepala hotak aku . tapi ape dia pikir mnde yang same jugak ke ? Hmm . pernah jugak die ckp die selalu fikrkan pasal aku . ape yg aku tgh buat ? kalau betul . Ya Allah happy nye . hmmm gedik ke ??? lantak laa . peduli apa . life aku . Hmmm , lambat jugak na tunggu bulan 2 ni . 18/2 ni befday dia . ingat nak buat suprise kat dia . tapi ta plan lagi ape ?? Hmmm .. samada nak beli kek or bg present je kat dia ??

Hmmm ... kalau na bagi hadiah . ape die haa ?? baju ? ohh nooo ! ta mungkin .. maybe agi dia jam kot . tapi selain dpd tu ape ea ? buntu laa . aku bukan tahu pon laki suka apa . Hmmm cincin yg ada nme die ?? Hmmm ta sure laa . tu mcm pompuan je . ape die ea ? mnde yang dia boleh simpan selamanya .. Huhhh ! sumpah tatahu . senang crte baju je ?? pon bole laa ..
Hmmm .. tarikh tu aku na buat dalam hidup die tahkan lupakan smpai bile-II :) selagi aku ada selagi tulah aku akan happykan dia ... Hmmm . itu hari befday aku die bagi kasut . OMG ! terharu kot . aku tak mintak pape pon just aku mintak dia setia tu je . Hmmm ... tahpe banyak mase lagi na fikir ;)

So, mane lah dia malam ni tak muncul lagi . terseksa tau tanpa dia . whoaahhh .. menggedik kejap . Lantak laa nak gedik dgn bf sndiri tahpe . Andai kata suatu hari nanti aku dah tahde . aku na sesangat dia baca semua pasal aku dengan dia kat blog ni supaya die tahu betapa syg nya aku kat dia :)
Hmmm ! rasanya dia ade online ta ?? on9 laaa .. pleasee . huhu ! rindu aku kat dia dah tahap maksimum dah . memang rindu . tengok gamar dia pon ta jadi rse . at least na dgr suara dia yang comel tu ala-II kartun . muehhehehe ..die pernah ckp kat aku siku aku ni tajam ?? what ? huhu . kalau wat hal nanti karang aku siku baru tahu . Hmmm ~

Best ape dpt tumbuk die malam tu tapi aku yang sakit . kuat sangat die . haha . holah laki kan ??? malam tu geramm je rasa na tampar dia .. tapi holahhh alala slow je aku tampar sebab ta sampai hati . alolo comel je ! kahkahkah . Tu semua kenangan yang terindah buat aku :) Aku nak dia jadi yang halal untuk aku satu hari nanti . Amin :)
Btwww mane lahhh die nii... tunggu dari siang tadi lagi ... OMGGGGG !!! where are youu dear . Hehew .
tahpe la malam sikit nanti aku try tet dia :) nak contact ??? ta brni la . aku ni penakut lorhhh . huhu.

So , tunggu jelah selagi aku mampu .. dan aku sayang die selamanya :) Mohd Nor Azriel die la lelaki yang baik untuk aku :) Hope that . wowww -_-!
Hmmmm . oke la sampai sini je . bole buat novel cenggini . haha . nak sambung on9 fb mane tahu die ade on9 ..harap-II laaa :') oke laaa bybye . sekian ^^

No comments:

Post a Comment