Friday, February 22, 2013

Kisah Aku :)


pon pon !!! haha . ni my papo's . hahaha .
Papa sampai bebila . tahde org lain boleh ganti tmpt die . bia lah garang mcm singa ke apa :3
peduli apa . hahaha . name is Mohd farin Othman :)





haaa !!! comei dop ? yang berdiri tu ? Hahah..
ni lah my sibling forever and ever . sayang diorg walaupun menyakitkan hati kekadang :)
hahaha . from left Ahmad fahmi nazran , Ahmad fahim nazran, Ahmad fadli nazran, Faqihah Nadhirah and me Farah nabilah :)

pewit-2 !! nimama aku . haa . dia lah mama , dia lah kawan , dia la pakwe no2 aku . haha
sayang mama sangat . love u mom  :)
My cinta hati Nor zalina ismail



ehem ehem !! hii farra here ! hahaha . ni lah aku ,. ta comei mane pom . tapi boleh la . haha . perasan :) dah berpunya :P kahkahkah . sweet 18 :)
Full name Farah nabilah :)



Jheng-2 ! pozing dulu . hahaha . sememangnya kiteorg suka bergambar . Ada gaya model dop aku ? Haha . kay cam biase . tudung warna pink tu mama aku . kelabu tu aku . jgn tertukar sudaa . hahaha :) time ni kat sepat :)


Haa  ni lah die kekasih hati saya ! Hahaha . smart dop ? boleh la kan ? Hahaha . sayang gile-2 kat budak ni , sejak hadir nye die dalam hidup aku , aku jadi bersemngat menempuhi hari-2 yg berliku :) Awww . hahaha . die ni sweet owww :*
Mohd Norazriel nama dia . panggil je . ahyen :*



Hooo yang bawak moto tu . atok aku . sihat dan gagah lago org nye :)
suka membebel , tapi sayang die :) Hahaha . apa aku nak semua kasi . Hoho
Ismail bin che noh :)



Ok ! Ni lah bff aku selama nya :)
Tanpa diorg tak lengkap hidup aku . otak same gile-2 . ketawa bersama dengan diorg . solve our problem pon bersama :) kemane je pergi tetap bersama :) Haha.
Midah, farra,mira, ila,shera,era :)



Haaa ! cun tak anak dara 2org ni ? yg baju purple to dah taken :) Haha baju hitam tu single :p
die lah BFF aku selamanya :) apa-2 masalh aku dgn die je yg tahu :) semua rahsia aku crte kat die :) org nye garang la jugak . sape paham die oke laa :) Hahah
Nurul Asmiera Rozi her name :)


Hmmmm ... macam-2 pesennnn bergambar set ni . Hahah . time ni kat Kempvilee :)
Hahaha . Miss the mommnet seyh :( Ni last memory sebagai student SMK paya besar :)
Kem ni di handle oleh Cg. sakinah . syg cg tu :) pape pon Love my freind . Aku Dah Kau Dah . Hahaha :)

No comments:

Post a Comment